Sabtu, 03 Juli 2010

sne prins



Jeg tror og jeg mener ..

Der er en regnbue bag regnen ..
nat var der en dag bag ...
bag latter der græder ...

og det er hvad jeg føler nu ..
kold vinter bag dem .... der venter på forår ...

om der kunne være en stjerne falder i mit hjerte ..
selv om jeg er sikker på denne gamle skinne sige ..
men jeg er spændt på at få mig igennem dagen under stråler, en tid vil dim ..

og jeg indså, at jeg ikke var klar, da han gik væk fra mig ..
Jeg ved ikke, hvem vil være min opmuntring igen
Jeg absolut stadig ønsker at have ham ...
midlertidigt blive min prins sne i storm, som jeg naturligvis ..

For øjeblikket er det:
blev min paraply, når regnen ..
en kold skorsten min eksamen ..
være en kølig brise, når jeg overophedet ..
være en motiverende faktor, når jeg ikke begejstret gennem dagen ..

og jeg er glad:)
tak for Deres tilstedeværelse:)
hahahahahaaha ...

ånd-ånd!

0 komentar:

Posting Komentar